HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2007.11.23. 23:47 ice_nic

Már csak 31 nap...

Hihetetlen, de így van. Már csak 1 hónap és itt a karácsony. Mostmár tényleg nem korai a dekorálás, a vásárlás. Lassan tömegekkel szembesülünk minden bevásárlóközpontban és egyre nehezebb lesz az ajándékok beszerzése.

Közeledik advent, megköszönném ha valaki megírná melyik lesz advent első vasárnapja.

Addig is hoztam egy kis nasi receptet. Fogadjátok szeretettel.

Sajtos rúd
Hozzávalók:
- 60 dkg liszt
- 25 dkg kockamargarin
- 1 tojás
- 1 kk. szalakáli tejben megfuttatva
- 10 dkg reszelt sajt
- só
- annyi tejföl, hogy a tészta lágy legyen
Tetejére:
- 1 tojás
- reszelt sajt
- szezámmag
- köménymag
- só (ha lehet, nagyszemű)
Elkészítés: A lisztet a margarinnal összemorzsoljuk, majd eldolgozzuk a többi hozzávalóval. A tésztát 1 cm vastagra nyújtjuk és csíkokra vágjuk. Tepsibe tesszük, megkenjük a tojással, reszelt sajtot vagy kömény- illetve szezámmagot szórunk a tetejére és kevés sót. Előmelegített sütőben, közepes lángon kb. fél órát sütjük.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr11239908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takácsné Dicső Katalin 2007.11.28. 14:47:58

Igazán finom kis rágcsálnivalók, nagyon szeretem a karácsonyi kajadömping közben nassolni.

ice_nic 2007.11.28. 15:24:16

Szia!

Tegnap sütöttem ilyet. Bér kicsit másképp. Majd leírom azt a receptet is. Nagyon ízlik a családnak.Ez volt a karácsony előtti főpróbája és úgy döntöttem akkor is megcsinálom mert 3-4nappal meg lehet előtte sütni, dobozban tárolni és puha marad, nem szárad ki. Ráadásul nem szeretem a szöszmötölős sütiket, ezt pikk-pakk összedobtam. Szerintem max 15 perc volt és már ment is a sütőbe. Ott szintén kb 15 perc és már ehetjük is.
süti beállítások módosítása