HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2007.10.28. 21:53 ice_nic

Karácsonyfa díszek

Sziasztok!

Megosztom veletek mai napom csúcspontját. Párommal elmentünk a Metro áruházba, ami a Fóti Cora környékén található. Pár napja mondta barátnőm, hogy már kint vannak az idei karácsonfa díszek. Mikor beléptem az áruházba azonnal összeszorul a szívem a díszek láttán. Párom nem is zavart, elment nézelődni. Mondta, nézelődjek én is nyugodtan. Persze mielőtt otthagyott, megfenyegettem, megnyugodhat, nem csak nézelődni fogok :)) Ezután belevetettem magam a díszek sokaságába. Azonnal megtaláltam a 238 Ft-os díszeket. Már tavaly is tapasztaltam, hogy vannak ilyen olcsóbb díszek a sorok közé rejtve, a sok sok drága dísz mellett. Rendesen át is pakoltam a sorokat, sikerült 10 dobozzal kiválasztanom közülük. Általában 4 darabos üvegdíszek, körülbelül 6 cm-es átmérőjű gömbök, de vannak 5 db-os 5 cm-es  gömbök is. A szimpla piros-fehér-kék-arany színek mellett megtalálhatóak a különlegesebb rózsaszín-lila-zöld és színes díszek is. Lefotóztam nektek, hogy ti is lássátok milyen szépek. Nekem nagyon tetszenek. Ez még csak az első pakk volt, jajj szegény párom, még nem is sejti mennyi díszt fogunk venni. :)) A végén én vagyok látható barátommal, a Mikulással a díszes sor mellett:))

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr70211303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Imréné mimi352 2007.11.06. 23:14:58

Szia! Nagyon szépek a díszek. Megyek is megnézem a debreceni Metroban van-e még olyan.A télapó nagyon aranyos ,főleg amikor énekel és riszálja a popóját.a mi Metro-boltunkban is volt ilyen:)))))))
süti beállítások módosítása