HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2007.10.31. 18:33 ice_nic

Beaprítós tejes maszat :)

Sziasztok!

Egyszer a Paprika TV-n láttam egy műsort Nigella Lawson-nal. Sosem szerettem az ilyen beaprítós dolgokat, pedig az egész családom kedvence a kakaóba aprított keksz, vagy kifli. Én mégsem szeretem. Egyedül a mákosgubát szeretem, de azt már olyan locsogósan, hogy rajtam kívül senki nem tudja megenni úgy:) Azonban egy kicsit hűvösebb nyári este, amikor páromék kimentek Balcsin horgászni, én meg egyedül maradtam a nyaralóban, annyira unatkoztam, hogy kipróbáltam ezt a nevetségesen egyszerű kis receptet. Nem is recept, csak nem tudom hogyan nevezzem. Nem is írok hozzávalókat, meg mennyiségeket, csak leírom mit kell vele csinálni.

Előveszek egy mélytányért és belaprítom a kenyeret. Nem kiflit, vagy zsemlét, szimpla kenyeret. A héját is. Megszórom vaníliáscukorral és sima cukorral. Közben felforrósítom a tejet a mikróban. A végén ráöntöm a kenyérre. Kicsit várok vele, amíg becuppantja a tejet a kenyér. Isteni finom. Komolyan. Most is épp ezt eszek:))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr63214524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása