HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2008.01.12. 21:41 ice_nic

Új év, új élmények

Bár vége van a karácsonynak, nem hiszem , hogy a blog-nak el kellene süllyednie. Annyi szép nap, szép élmény vár ránk egész évben, melynek a karácsony csak a megkoronázása.

Ez a karácsony volt a legszebb, amit eddig átéltem. Párommal immár 7 éve vagyunk együtt, ebből kb. 3 éve él nálunk. Karácsony este az egész családom előtt megkérte a kezem és én igen mondtam neki. Nagyon szeretem és örökké vele szeretnék élni.

Bevallom örültem a két ünnep közötti érdekes, hideg időjárásnak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr51295027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása