HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2007.12.16. 00:02 ice_nic

Már csak 8 nap van hátra...

Sziasztok!

Húha, jól eltűntem. Bevallom, kicsit el vagyok havazva. Ma a következő döntésre jutottunk. Mivel nem találtam meg a hőn szeretett műfenyőnk egyik lábát tavaly óta, új fát kellene vennünk. Tavaly ki volt kötözve a fűtés csőhöz, de idén másik szobában lesz felállítva a fa, így oda nem tudjuk kikötni. Találtunk is nagyon szép műfenyőt az Auchanban 15 000-ért. Na igen. Ha lett volna még belőle, és ha most telne is rá. De jelen pillanatban erre pont nem tudunk 15000-et költeni :( így valószínűleg idén marad az igazi fa. Nekem fáj a legjobban. De jövőre mindenképp veszünk egy újat.

Lassan végre mindenkinek beszereztük az ajándékokat. Már csak pár apróság van hátra. De valószínűleg nem fog változni a tendencia, miszerint még 24-én is egy bevásárlóközpontban fogok rohangálni, mert valami biztos kimarad:)

Holnap megejtjük az első karácsonyi kajavásárlást. Jövőhét csütörtökön pedig valószínűleg kimegyünk Bécsbe két napra. Még egy utolsó nekifutás. A jövőhetem takarítással fog telni és szobaátrendezéssel.

Képzeljétek, micsoda karácsonyi ajándékot kaptam. Nyertem a neten egy Samsung 82 cm-es LCD TV-t. Hihetetlen. :)

Pussz nektek. Tartsatok ki!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr23265375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lymmz (törölt) · http://lymmz.com 2008.03.12. 12:44:50

ennyire rettenetes dolog az igazi fenyő?
süti beállítások módosítása