HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2007.11.22. 00:36 ice_nic

Karácsonyi izék:)

Sziasztok!

Lefotóztam miket vettem mostanában díszítés címszó alatt. Persze a család minden tagja ki van már akadva tőlem, na de istenem, mindenkinek van valami kattanása. Nekem a karácsony az. Szeretek minden kis csecsebecsét megvenni ami megtetszik.

Az Oktogonnál van egy üzlet, ami hasonlít a 250-es boltra, csak itt 399 Ft-tól kezdődnek a termékek. Vettem egy rénszarvasos ruhafogast. Párom holnap fogja felfúrni a bejárati ajtó mellé. Szerintem nagyon ötletes:)

 Amint a teszveszen is írtam, ma vettem ilyen zenélő-forgó nemtommmit. Szerintem már mindenki látott ilyet, de a nevét most nem tudom. Nem zenedoboz, bár én annak hívom. 1100 Ft volt az Auchanban.

Tavaly vagy tavaly előtt vette anyum az asztalra ezt a négy kis hóemberből álló adventi díszt. Szerintem eredetileg adventi koszorú helyett találták ki, de nálunk koszorú is és ez is az asztalon van adventkor. Mint látjátok, használva is van:) Viszont ha kifogy a gyertya belőle, szerintem könnyedén újra lehet tölteni. Van még ilyenünk Halloween-esben is. Azok faragott tököt mintáznak.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr29237699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása