HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2007.11.11. 22:28 ice_nic

Hurrá itt a hó :))

Sziasztok!

Végre, végre, végre...

Ma idén először havazott. Persze tudom, már több helyen is esett a hó, de nálunk ma először. És én annyira boldog vagyok. Kiálltam a teraszunkra és csak néztem, ahogyan nagy pelyhekben hull a hó. Sokan nem örülnek neki, családomban is inkább ellene vannak, mint mellette, de ezt meg is értem. Nagyban nehezíti a közlekedést, de valljuk be, nem sok ennél szebb dolog van, amit a természet alkotott :) Én sem mindig szeretem a havat. Csak akkor, amikor frissen leesik. Amikor már kezd latyakosodni, na azt nagyon utálom. Olyankor a térdemig felázik a nadrágom, beázik a cipőm, és gusztustalan szürke lesz minden a környezetemben. De ma minden hófehér volt. Kint a fákon 3 cm-es friss hó pihent. Remélem idén több hó lesz, mint tavaly. Amikor elkezdtett esni, kinyitottam az ablakot és megmutattam a kis csivavánknak, Diónak, milyen a hó. Amint ráhullott pár hópehely, azonnal elkezdett dideregni:) Rá kellett jönnöm, nem szereti a havat. Na majd elviszem a Börzsönybe kirándulni, mikor megmarad a hó:) íme pár kép a mai havazásról. Holnap ismét jövök. Sziasztok

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony havazás hóesés


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr46225854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása