HTML

Christmas

Karácsonyi készülődés, díszek csere-beréje, eladása. Karácsonyi képek. Karácsony után pedig minden ami egy kicsit is szebbé teszi az életünket.

Friss topikok

2007.11.04. 14:54 ice_nic

Már csak 50 nap...

Sziasztok!

50 nap múlva itt a karácsony. Bizony, bizony... Úgyhogy lassan itt az ideje kitalálni kinek mit veszünk ajándékba. Ez sosem könnyű, főleg a mai világban. Sajnos egyre anyagiasabb világban élünk, ahol már kevésbé értékelik az emberek a kreatív, saját kezű ajándékokat. Nekem mindig apu okozza a legnagyobb fejtörést, nem egyszer fordult elő, hogy dec. 24-én még mindig az Auchanban bolyongtam, sírva, mert nem tudtam mit vehetnék neki. Ebből kifolyólag sejthető, hogy mindig valami személytelen dolgot kapott. DVD-t, könyvet, CD-t...Ilyeneket. Szeretném ha idén ez másképpen alakulna. Hugival könnyű dolgom van, ő kerek-perec megmondja mire vágyik, így hamar találok neki megfelelő ajándékot. Már nyár végétől elkezdem faggatni a családtagokat ki mit szeretne, mire van szüksége. Párom nagyszüleinek étkezőasztalt és székeket vettünk a Vaterán. Sokkal olcsóbban megúsztam így, mintha boltban kerestem volna. Emellett kapnak még Rossmann-ban csináltatott kisméretű fotófüzetet, amiben a családról vannak képek. Ebből többfélét is csináltam, kap még anyósom és nagyszüleim is. Nektek is ajánlom, mert bár nem túl olcsó, de szerintem minden nagyszülő örül egy ilyen albumnak. Nem kell ragasztgatni, saját magad meg tudod tervezni, különböző szép hátterek vannak, egy oldalra több képet is tehetünk, különféle elrendezésben. Anyunak ismét olyat veszünk, aminek tudom, hogy örülni fog, de ezt nem írnám ki ide, mert néha benéz a blogomra, akit érdekel írjon mailt és megírom:) Párom GPS-re vágyik (bár nincs is autónk:) , vagy bőrdzsekire motorozáshoz. Mindkettő nagyon drága, így egyedül semmiképp nem tudnám megvenni, no majd anyujával összedugjuk a fejünket. Örülnék ha segítenétek nekem , mit vehetnék apumnak. Holnap ismét jövök. Sziasztok.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://xmas.blog.hu/api/trackback/id/tr59218034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása